Verzenden & Retourneren

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Jouw bestelling wordt met zorg ingepakt en verzonden binnen 2-4 werkdagen. Je krijgt een e-mail zodra jouw bestelling verzonden is.

Waarom zit mijn pakket in een gebruikte doos?
Het is natuurlijk hartstikke leuk om een mooi ingepakt pakket te ontvangen, helaas is dat niet zo duurzaam én zorgt dat voor een hogere verkoopprijs. Om deze redenen kiezen wij ervoor om te verzenden in dozen van andere merken, mits deze niet beschadigd of kapot zijn. Het is ook precies om deze redenen dat wij de producten niet inpakken.

Woon jij in Prinsenbeek?
Dan heb ik goed nieuws voor jou want dan kom ik jouw bestelling gratis bij jou thuis bezorgen. Ik neem hierover, aan de hand van de gegevens die genoteerd zijn bij het bestellen, contact met jou op.

Woonachtig in Breda of Etten-Leur?
Binnen een straal van 20 kilometer, vanaf het afhaalpunt, reken ik bij thuisbezorgen €3,95 bezorgkosten. Wil jij liever jouw pakket ontvangen via de post? Dan zijn de standaard bezorgkosten per pakket €6,95.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is mogelijk om je bestelling af te halen in Prinsenbeek. Neem hierover contact met mij op via het contactformulier en geef het aan bij ‘Opmerkingen’ als je een bestelling plaatst. Als je jouw pakket op komt halen dan betaal je geen verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Fayvourites verzendt bestellingen via PostNL. De verzendkosten voor brievenbuspakketten bedragen € 4,95, voor alles wat niet door de brievenbus past bedraagt dit €6,95 per pakket.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?
Dat is natuurlijk hartstikke vervelend echter ben ik niet verantwoordelijk voor pakketten die zoekraken. Vraag eens na bij de buren of het pakket misschien daar is afgegeven en kijk goed op plekken rondom de woning. Het is ook verstandig om hier contact over op te nemen met PostNL.

Verzend je ook binnen Europa?
Nee, het is alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je woonachtig bent in Nederland.

Betaling van je bestelling
Het is mogelijk om via iDeal of Paypal jouw bestelling te betalen. Alle prijzen van producten in de webshop zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Zodra jouw bestelling is betaald wordt jouw bestelling in orde gemaakt en klaargemaakt voor verzending en/óf wordt er een ophaalmoment afgesproken.

Retourneren

Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat een of meerdere producten niet voldoen aan jouw verwachtingen. Dat is heel jammer maar dat kan soms gebeuren. Graag bieden wij jou een passende oplossing aan. Stuur ons daarom zo snel mogelijk een mail: info@fayvourites.nl met foto’s zodat wij een passende oplossing aan kunnen bieden.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Zodra jij jouw bestelling in huis hebt, heb je een wettelijke zicht- of bedenktermijn van 14 dagen. Als jij graag iets wilt retourneren, meld jouw retour dan altijd aan via info@fayvourites.nl, geef daarbij ook het ordernummer door. Het retourneren van producten is op eigen risico, totdat wij de producten weer ontvangen hebben. Het is belangrijk dat je bij het retourneren alles in originele staat en verpakking terugstuurt. Voeg ook de pakbon toe. De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening. Producten die speciaal voor jou gemaakt of besteld zijn kunnen niet geretourneerd worden. Wij zorgen er vervolgens voor dat de terugbetaling van het aankoopbedrag zo snel mogelijk wordt voldaan.
Retouradres:
Fayvourites
Klaverveld 20
4841 RL Prinsenbeek
De verzendkosten voor het retourneren van een artikel dat beschadigd of verkeerd geleverd is, zijn niet voor eigen rekening.

Mijn product is beschadigd, wat nu?
Controleer bij het ontvangen van jouw bestelling altijd alle producten. Als er een product tussen zit dat defect of beschadigd is óf je hebt een verkeerd artikel ontvangen, neem dan direct contact met ons op door een e-mail te sturen naar: info@fayvourites.nl. Stuur ook direct foto’s mee als het product defect of beschadigd is.
Het kan gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over een product. Mocht je een klacht hebben neem dan contact met ons op. Je kan een bericht achterlaten via het contactformulier of een mail sturen naar info@fayvourites.nl . Wij zullen proberen om, samen met jou, tot een passende oplossing te komen.